IGlobal biedt commerciele en publieke organisaties (tijdelijke) ondersteuning op projectbasis of een ad-interim positie.

E-business, E-commerce & Social Media


download
brochure
Ontwikkelen van een internet verkoopstrategie, image-building via internet en social media, opzetten en uitnutten van een webshop. Daarnaast hulp en ondersteuning bij het e-marketingplan en implementatie. Kennis en ervaring inhuren is op dit gebied vaak kostbaar. Wij helpen u met de juiste partners en organisaties voor een acceptabel budget.

Internet is tegenwoordig niet meer weg te denken uit ons leven. Of het nu prive of zakelijk is, we krijgen te maken met nieuwe mogelijkheden, toepassingen en ontwikkelingen die verbonden zijn met het Internet of juist daardoor ontstaan zijn. De vlucht die E-commerce genomen heeft maar ook invloed van Social Media op hoe bedrijven communiceren en aan hun imago werken.
 
Het is als prive-gebruiker al moeilijk om alles bij te houden laat staan dat het als klein of middelgroot bedrijf eenvoudig is om een consistent beleid te voeren op het gebied van Internet.
Denk hierbij bijvoorbeeld aan de volgende uitdagingen;
 
-        het (zelf) ontwikkelen en actualiseren van de bedrijfswebsite(s)
-        een consistent en professioneel e-mailbeleid
-        het gebruik, de inzet en integratie van Social Media platvormen
-        het ontwikkelen van een commerciele webwinkel
-        het integreren van facturatie en database bestanden
-        het promoten van uw produkten en diensten via Internet (E-marketing)
-        etcetera
 
Vaak heeft u als ondernemer of directeur niet altijd de tijd en kennis om dit allemaal uit te zoeken en neemt u uw vlucht tot een bedrijf dat dit alles zegt te kunnen faciliteren. U bent dan overgeleverd aan de kennis en kunde van een bedrijf dat vaak gespecialiseerd is in een beperkt deel van de activiteiten op Internet gebied. Echter, het bouwen van een webwinkel is wat anders dan een gewone website laat staan de promotie en marketing daarvan laat staan een goed consistent beleid op het gebied van alle online platvormen en mogelijkheden.
 
Belangrijk is het ontwikkelen van een “on-line beleid” waarin u professioneel geholpen wordt om te bepalen wat voor uw organisatie en situatie het meeste rendement kan bieden. Hierbij dienen alle componenten op elkaar afgestemd te zijn en ook het onderhoud goed geborgd is.
 
Internet en websites zijn continu aan verandering onderhevig. Hierdoor is de noodzaak tot aanpassing van de informatie bijna een dagelijkse activiteit. Hiermee dient u als organisatie rekening te houden op het gebied van beschikbare capaciteit en aanwezige kennis en kunde.

Lees verder in de brochure...